گامانگی

حدث بزن

گامانگی

حدث بزن

خبری جدید از بندر لنگه

 « خبری از تئاتر استان »

 

با سلام به بازدید کنندگان محترم ، 

 

امروز از بندر لنگه به من خبر رسید که به همت دوستان هنرمند و ارشاد شهرستان بندر لنگه روز پنجشنبه تاریخ 30/5/88 یک نمایش به مدت یک روز به روی صحنه خواهد رفت ، علاقه مندان اگر مایل بودند می توانند به دیدن این نمایش بروند ، بنده خودم حتماً به دیدن این نمایش خواهم رفت .  

به امید اجرای خوب و اجراهای خوبتر و بیشتر از شهرستان بندر لنگه

خبری در مورد اجرای عموم نمایش

به زودی به همت چندی از دوستان اعم از « اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ؟!!! » نمایشی به اجرای عموم در خواهد آمد . امید است این اجرا همچون اجراهای قبلی پر تماشاگر باشد  !!! البته ناگفته نماند که بنده هم قصد دارم نمایش وظیفه را به اجرای عموم بگذارم . این نمایش با بازیگری آقایان جواد بهرامی ، بابک محدث و سرکار خانم عابدی فر برروی صحنه خواهد رفت .

سلام به شما عزیزان

کلام اول  

 

با سلام و عرض ادب و احترام به شما بازدید کنندگان محترم این وب ما تمام تلاشمان از ایجاد این وب معرفی هرچه بیشتر گروه هنری تارس بندرعباس به شما عزیزان می باشد .   

این گروه در زمینه های هنر نمایش اعم از بازیگری و کارگردانی همچنان با ایجاد کلاسهای دوره ای بازیگری پایه و پیشرفته در بندرعباس اقدام نموده که با یاری خداوند متعال این مهم ادامه دارد و توانسته ایم در سال  گذشته تعداد زیادی از علاقه مندان به این رشته را به عرصه بازیگری معرفی نماییم .